Tv vagy online?

El kell fogadnunk, hogy televízióba gyártani és hirdetni drága. 40.000.000 Ft-ba is kerülhet egy TV reklám. Miért? Mert amellett, hogy lassan mindenkinek a telefon nézésével töltött úgynevezett képernyőideje eléri a napi 5-6 órát, a lineáris média még mindig hasít. Az más kérdés, hogy miért a gyógyszergyárak, bankok, autómárkák, biztosítók reklámjait látjuk az Xfaktor közben. Van egy fontos különbség azonban a kettő között. Míg sok háztartásban fehérzajként működik a televízió, addig a telefon szinte minden generáció kezében ott van az ágyban, tömegközlekedési eszközökön, eseményeken. Szörfözünk, csekkolunk, “stalkolunk” és a mi szempontunkból a legfontosabbak: megosztunk és vásárolunk

Hogyan profitál ebből több, mint 2000 kis és középvállalkozás?

Azok a vállalkozók, akik nem állnak készen kiadni milliókat TV-s hirdetésre, de reklámozni szeretnék a terméküket, szolgáltatásukat, a Facebookot vagy az Instagramot választják. Sajnos rengeteg olyan hirdetéssel találkozunk, amelyek habár elérnek a célközönséghez, nem maradandóak. Ez lehet azért, mert nem megfelelően fogalmazzák meg az üzenetet. 

Amellett, hogy konzultációnk során tisztázzuk az üzenetet, segítünk szolgáltatásodat, termékedet eljuttatni a megfelelő időben a megfelelő emberekhez olyan formátumban, amivel a esélyesebb lehetsz a sikeresebb értékesítésben.